.

.

Pengikut

Powered By Blogger

Final Exam (semester 1)




Alhamdulillah,syukur kepada Allah masih dikurniakan tubuh badan yang sihat,masih boleh melakukan kerja-kerja yang menyeru kepada perbuatan baik dan mencegah dari membuat perbuatan mungkar...

Aku sudah bergelar Mahasiswa/i,bukan lagi pelajar sekolah menengah,bukan lagi memakai baju putih kain biru,bukan lagi mengambil 10 subjek...

Kini semuanya telah berubah,hari berganti hari,minggu berganti minggu,bulan berganti bulan,dan tahun berganti tahun..

Jadual periksa juga sudah berubah,dari yang lebih detail(khas untuk subjek yg diambil sahaja) kepada lebih umum...

Setelah 4 bulan masuk ke kuliah@kelas,dan akhirnya segala usaha yang dilakukan,segala ilmu yang diserap masuk kedalam otak(akal),segala persediaan yang dilakukan...
akan di keluar untuk diisi kedalam satu benda yang dipanggil kertas..
















Jumlah subjek yang aku ambil bagi semester 1 ni sebanyak 6 subjek tanpa pengukuhan
  1. Hubungan Etnik
  2. English Proficiency
  3. Matematik 1
  4. Aplikasi Komputer
  5. Metodologi Pemprograman
  6. Logik Digital
Semoga Allah memudahkan aku untuk menjawab dengan tenang dan puas hati dengan jawapan yang telah aku belajar selama ini...
Doakan untuk aku ya...

Little Mashitah
Kolej Teknologi Darulnaim,
Kelantan..

Life Is Searcjing For Mardhotillah...





















0 comment:

Translate

Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon