.

.

Pengikut

Akad Nikah Qurratul Ain

Alhamdulillah,
hari ni ada kesempatan masa sedikit untuk update kat blog ni.

Kali ni nak update tentang akad nikah junior sewaktu Diploma dulu.
Antara junior yang paling rapat.
Alhamdulillah, Allah tahu masa yang sesuai untuk dia dan dia juga memang sesuai untuk berpasangan dan memikul tanggungjawab selepas itu.

Tanggal 12 June 2015, bertolak dari Kuala Kangsar pergi ke Kelantan.
dan sampai di kelantan 13 June 2015.
Ada beberapa tujuan juga pergi ke Kelantan tu. 
Antaranya Akad Nikah Qurratul Ain.

Beberapa junior juga datang memeriahkan. 
Alhamdulillah, rindu sungguh dengan mereka..







Beberapa jam lagi untuk akad nikah.






Bila dah bergambar sebelum bergelar Puan..
Pakat2 bersiap pula, ye la.. 8 orang nak bersiap dalam satu bilik..
mana tak kelam kelabutnya..



Dah maghrib tp pengantin tak siap2 lagi...huhu



Dah siap kitorg kena duk luar, bagi laluan pada pengantin untuk bersiap. :)

Bergambar dengan pengantin.. Comel je AIn...

Bridesmaid.......

Pengantin kita...berseri-seri... :)

Alhamdulillah, selamat bergelar suami isteri..

Barakallah kepada Qurratul Ain dengan pasangan pilihannya Azlan.
Semoga rumahtangga yang dibina kekal hingga Jannah dan dihiasi dengan Sakinah,Mawaddah dan Rahmah.



Comel je pasangan ni...






Barisan Bridesmaid...

Alhamdulillah, selesai sudah majlis akad nikah nya..
Meriah sungguh.

Seusai majlis, kitorang pun sudah penat..
Rehat di rumah sebelah rumah Ain..

Sebelum tidur, sempat bersembang dengan tok kepada Ain.
Alhamdulillah, rezeki kitorang..
dia jemput makan pagi di rumah dia, pada mulanya kitorang tersangatlah segan nak pergi.
tetapi atas pujukan Ain. Pergi jugalah..



Alhamdulillah...
In shaa Allah akan sentiasa ingat kenangan ini...


Alhamdulillah, sampai disini sahajalah kisah nyaa...

semoga bertemu lagi ... :)


~Little Mashitah~
Home Sweet Home
4:04ptg



0 comment:

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini
Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon