.

.

Pengikut

Jalan-Jalan Laman Seni, Seksyen 7



Assalamualaikum..

Say Alhamdulillah.. :)

Beberapa minggu yang amat sibuk, dengan assignment, program, kelas, dan lain-lain.
Jadi, blog ni kita jarang-jarang nak tengok..

Hari tu, lepas dari cuti mid sem, Allah izin kena balik awal KL sebab umi dan abah ada meeting.
Jadi, saya ikut sekali la dan merancang dengan kawan untuk keluar jalan-jalan. 
Memandangkan ada yang tidak pernah pergi Laman Seni dan hanya tempat tu je yang menarik saya tahu di Shah Alam... ahah..










































Dah penat berjalan + makan. Gerak ke UKM, Bangi pulak..
 Hantar nabilah balik sana.
Kire berjalan sakan lah..

Sampai rumah pun agak malam.
Dalam pukul 10 malam dengan budak2 tu...

Alhamdulillah, dapat juga pergi berjalan dengan k.wathiqoh dan nabilah.





~Little Mashitah~
Rumah Sewa
4 Disember 2015

 

0 comment:

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini
Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon