.

.

Pengikut

Mukhayyam HS UniKL


Alhamdullillah.
Segala puji bagi Allah yang menghidupkan dan mematikan.

Lama dah nak berkongsi cerita pasal program hari tu.
Mukhayyam untuk penggerak HaluanSiswa UniKL
 Kitorang buat dekat Gunung Dato', Negeri Sembilan.
Berkampung selama 2 hari 1 malam.

Alhamdulillah sangat2, sebab dah terlalu lama tak naik gunung dan ber'camping' macam ni.
Berkhemah semalaman, sambil ada sesi pengisian rohani.

Merekalah sahabat di jalan Dakwah dan Tarbiyah.
SubhanaAllah. Moga Allah kekalkan dan Tautkan hati2 kami dalam memikul amanah Mu ya Allah.


Di puncak gunung dato'

  
 Sangat mencabar. dengan tangga yang bergoyang-goyangnya

Get ready nak naik daki..



Dah sampai puncak





Tunggu turn untuk naik

Tunggu turn untuk sampai puncak atas sekali



Tak tahu la dengan diorang ni..

Oleh sebab waktu pergi tu dalam keadaan kabus yang tebal, jerebu.. Jadi, xnampak permandangan kat bawah.





Alhamdulillah..
Tidak dapat nak gambarkan betapa nikmatnya ukhuwah dan nikmatnya berada dalam dakwah dan tarbiyah ni.

Semoga Allah redha dengan segala usaha.

~Little Mashitah~
Rent House






0 comment:

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini
Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon