.

.

Pengikut

Kembali ke sekolah...



Tahun 2009 menutup tirai..kini tirai dibuka bagi menyambut tahun 2010..tahun yang amat bermakna buat saya dan penentu masa depan saya..ermm..semoga tahun depan lebih baik daripada tahun yang sebelum ni..itulah harapan saya..sebagai seorang pelajar,saya menginginkan yang terbaik dalam peperiksaan.. jika kita mahu kan natijahnya sahaja..ia tidak berguna..Lagi pula Allah tidak memandang pada natijah yang kita dapat..bahkan Allah memandang dari segi usaha kita untuk mendapat natijah itu..


erm..memandangkan sekolah pun nak buka,tentulah semua pelajar bersiap-siap untuk musim persekolahan yang akan datang ini..begitulah saya..persediaan bagi seorang pelajar yang tinggal di asrama adalah berat..bagi saya tinggal di asrama adalah lebih bagus..kerana ia mengajar kita untuk lebih berdikari dan berdisiplin..peralatan/perkakas mestilah mencukupi..kadang-kadang sampai tak cukup beg..sebab macam-macam nak bawa...hehe..


Lihatlah seperti saya...kalau ikutkan tidak cukup lagi nih..



satu beg baju sahaja..satu beg lagi barang sahaja..huhu..


erm..
tudung ni plak..dah ready untuk balik malam ni..semangat..



ni la..yang masalahnya..beg tak cukup..so buku-buku ni kena la angkut naik kereta..
nanti ayah nak hantar adik2 saya..buku ni banyak sangat..ye la..nak periksa katakan..


Sebenarnya pendaftaran bagi tingkatan 5 hari sabtu..tetapi saya balik MATRI awal skit tahun ni..sebab nak tolong kemas-kemas skit kat asrama tuh..ye la..lagi pun memang tingkatan lima selalu datang matri awal..kalau nak tunggu para pengawas jer yang buat memang tak habis..huhu..



ni logo MATRI..

ermm..nampaknya makin hampir gelaran senior untuk saya..sebagai akak senior kami kena tunjuk bi'ah solehah yang mereka boleh ikut.."Ya Allah,bantulah kami.."

Sampai disini sahaja..selamat kembali kesekolah..teruskan perjuangan dalam menimba ilmu..setiap perjalan yang ditempuhi untuk menuju ke tempat menimba ilmu Allah ambil kira..

SELAMAT TAHUN BARU...

0 comment:

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini
Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon