.

.

Pengikut

RaRe Ver. 2 Ep. 4



Bersambung dari cerita yang lepas...


Hari ketiga di Matri dalam program Ramadan Reunite Ver 2.

Aktiviti untuk hari ketiga kali ni, santai-santai sahaja.
Pada pagi tu, bersama dengan Ustaz Yazid. 
Pengerusi Persatuan Lepasan Matri.
Memandangkan semua adalah lepasan Matri jadi sewajibnya untuk menjadi ahli Persatuan Lepasan Matri dan apa-apa aktiviti perlulah dibawah PLM.


Ustaz Yazid


Seusai slot bersama Ustaz Yazid. 
Pada ketika ini, adik-adik Matri sedang sesi hafazan Al-Quran diatas Musolla.
Pada mulanya, badan pengawas meminta beberapa wakil untuk berkongsi sedikit setelah 5 tahun keluar dari Matri, tetapi rancangan diubah..
Semua sekali Permata16 yang hadir program ini wajib untuk berkongsi bersama adik-adik.

Berdebar juga pada mulanya, Pengarah cakap " Cakap juga walaupun sedikit".
Tetapi nak cakap tu, tiada idea.






Alhamdulillah, Adik-adik semua memang sangat sporting.
Kalau boleh diorang tak nak lepaskan kakak-kakak ni pergi.
Nak duduk mendengar lagi.
haha..


Dah habis sesi dengan adik-adik Matri.
Semua balik ke penginapan dan sesi yang terakhir.
Iaitu sesi penukaran hadiah..


Sesi ni xde gambar...

huhuhu...





Ok.
Sampai disini sahaja laporan (eheh)
Cerita untuk Ramadan Reunite Permata 16 tahun ini..
Semoga untuk RaRe yang akan datang lebih ramai yang dapat hadir dan aktiviti yang lebih menarik.

Akhir kalam dari saya, dan bateri laptop pun dah nak habis...
Semoga ukhuwah ini berkekalan sehingga akhir nya dan akhirnya bertemu disyurga kelak.
Amin.


Oleh : Ainul Mashitah Binti Amran
Biro Informasi Generasi 16.



~Little Mashitah~
Home Sweet Home
9:15







0 comment:

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini
Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon