.

.

Pengikut

Powered By Blogger

Along dah "kahwin"...

Assalamualaikum...
kembali lagi...

cerita ni tahun lepas
tapi aku masih x caya sampai ke hari ni...
walaupun hari ni..ada kat depan mata...
hahaha....

24 june 2012

aku saja "mention" tarikh ni...sebab ada cerita la..
tarikh ni..tarikh kakak aku tunang...
dengan tunang dia la..

ni kakak aku..tp yg tu bukan tunang dia la..haha..

Time ni aku bukan tengah cuti semester..
tp aku minta cuti sehari
so, boleh la tolong2 skit...
nanti "turn" aku plak..  :P *entah bila..

bersama hantaran..

aku saja ja buh gambar2 ni..bila ada budak tu..
hahaha...
seorang yang nakal..tapi cerdik!..
dia duk tengok apa la tu?..


22 disember 2012


Tarikh ni pulak..tarikh penting..hahaha..
ye la..tarikh nikah..


haha..aku dah ada abang ipar.. *abang Long..
ni kenduri sebelah perempuan..kat perak..
haha..tengok baju tu..
teringat hari yang sebelumnya...
aku jugalah jadi tukang jahitnya... ::P
baju nye satu je..sbb xsempat buat.
itulah baju akad nikah..
itulah juga baju resepsi...(bergambo)

gambo ni kat kenduri sebelah lelaki..

Kat Kuala Selangor ni..
aku xdapat nak join la..
huuhu..
sedih pun ada gak..

aku kan orang "penting" kolej aku..
time ni ada "event" kat kolej..
"event" tu seminggu...
minggu lepas aku dah balik rumah..
sebab kenduri yg belah perempuan..
aku skip la "event" tu
untuk hari penutup..aku kena buat video..
so, aku memang x leh nak join la
kenduri yang belah lelaki...


apa-apa pun...
aku doakan
"semoga Allah permudahkan dan berjalan dengan lancar tanpa aku"..
hahaha.. *bajet je

sekarang ni, mereka tengah bahagia...
aku pun gembira + x percaya...

hahaha..

ok lah...
see you next post..
bye!!
 


0 comment:

Translate

Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon