.

.

Pengikut

Powered By Blogger

AMITS activities...


Salam sejahtera..dan salam satu Malaysia....*hahaha..
Urm...
aku nak cerita..,cerita lama..
tapi xlah lama sangat...
 it's happen dalam tahun 2013 juga la..

SEMESTER 4 yang mencabar..

Tahu x, kenapa aku cakap semester 4 ni..yang mencabar??
OK..nak cerita ni..
Sebagai fitrahnya atau pun secara adatnya..
senior @ junior semester 4 sememangnya akan 
merancang dan meng"run"kan segala program...
jadi,ini menjadi satu titik tolak bagi kami 
semua..untuk melihat siapa yang 
mempunyai kebolehan dalam mengurus, mentadbir, atau merosakkan 
sesuatu program....

Oleh disebabkan aku adalah Exco dalam Majlis Perwakilan Mahasiswa(MPM)
banyak benda jugaklah, aku dikecualikan..
seperti jadi ajk dalam organisasi, join meeting, dan lain2 lg..
hahaha...
xseronok juga sebenarnya..sebab rasa dipinggirkan dan
bila orang tanya, aku xtau apa pasal program2 tu...*hua..hua..

Tapi, aku ni degil skit...
nak juga tolong diorg2 tu "handle" program..
aku cakaplah..
"alah, bukan buzy ngat pon kalau MPM"
last2, diorg ambik juga aku masuk dalam organisasi..
sbb dah xde org... *hihihi
(rajin tolong katakan..)


Antara aktiviti Amits 
Hari Teknologi Maklumat dan Multimedia


Amits Gala Nite Dinner 2013



Klinik Kritikal 2013

hehe..
itu je kot untuk hari ni..
nanti saya "update" cerita lain plak..



bye!


0 comment:

Translate

Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon