.

.

Pengikut

Powered By Blogger

Adik2 comelku..


Assalamualaikum wbt...

Banyak sangat sebenarnya nak bercerita nih...
Setiap gambar, pasti ada cerita yang tersembunyi.
Kali ni nak cerita tentang my sisters yang comel2 dan baik2 belaka..
Senang cerita.. Adik2 bawah jagaan saya..
PESAT a.k.a Program Pembangunan Sahsiah Terpuji..
Program ini adalah program wajib di KTD..
so, almost the student wajib untuk hadir..cannot absent without reason..
tapi kadang ada je yang ponteng..

Saya sangat suka dengan adik2 saya ni..
Kebanyakan dari mereka suka datang PESAT..
Kadang saya yang "malas" tapi as naqibah..
that bad thing kena buang...
Apabila melihat mereka semangat..saya pun jadi lebih semangat...






Alhamdulillah...Semoga Allah kuatkan semangat mereka untuk terus berada di KTD...
Amin..


Little Mashitah
~Home Sweet Home~
26/4/14


0 comment:

Translate

Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon