.

.

Pengikut

Powered By Blogger

adik...sepupu...


Muhamad Irshad

Comel tak????.....Irshad anak kepada mak teh saya....waktu nih umur dier 9 bulan (kot)..skang nih dier dah boleh berjalan,berlari..dan buat apa yang dier tahu...baru-baru ni dier datang rumah...perbezaan sewaktu awal awal dulu....suka senyum..tapi tak suka orang memegangnya...setiap kali kakak saya pegang...jeritan akan kedengaran....


Izzah Salimah...Anisah Maisarah...dan....Aqilah.


2 daripada di atas ialah adik saya dan yang beraju oren ialah sepupu saya...iaitu kakak kepada Irshad...mereka suka bergambar...apatah lagi sepupu saya....pantang nampak kamera...mereka nih kalau bermain tak ingat apa dah....mandi ker...makan ker...kadang tu kena paksa baru nak mandi....terlalu seronok....yer la sebab ada sepupu kat rumah....

harap hubungan mereka akan tetap kekal walau pun usia semakin meningkat...keakraban mesti ada sampai bila-bila....

0 comment:

Translate

Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon