.

.

Pengikut

Powered By Blogger

permulaan...

Alhamdulillah Allah telah memudahkan kerja saya untuk membuat blog kali yang ke 3...tak tahulah saya nak kata...Allah telah uji sehinggakan saya tetap tak putus asa untuk membuat blog..walaupun umur saya sekarang tak la patut sangat buat....tapi saya buat insyaAllah memberi faedah kepada semua..

teringat saya

"Allah tidak akan menguji seseorang hamba itu melainkan dier mampu untuk menghadapinya"

walaupun saya bukanlah seorang yang perfect apatah lagi saya ni bukanlah seorang prefect...selalunya orang buat blog sebab mereka nak berdakwah walau pun mereka tidak berdakwah secara di khalayak ramai...

teringat saya sekali lagi..

"Setiap daripada kamu adalah pemimpin"

jadi tak salah kalau yang bukan prefect hendak buat blog....

semua orang mempunyai tanggungjawab...semua perlu rasa bahawa tanggungjawab tu bukanlah hanya kita dengan Allah tetapi perlulah bertanggungjawab dengan semua...jikalau di Matri setiap kali ceramah atau tazkirah mesti penceramah ada cakap..."kita semua ada tanggungjaawab yang perlu dilakukan"dan mcm mcm lagilah......


0 comment:

Translate

Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon