.

.

Pengikut

persekolahan....

Sekolah dah nak mula buka....persiapan untuk pulang ke sekolah sudah saya siapkan cuma..nak naik kenderaan untuk pulang ke sekolah ja....lepas ni ...tak bolehlah untuk bermain-main...sebelum ni pun mmg tak main-main...kena study hardla katakan...dah nak spm dah...walaupun tahun depan....(lambat lagi)...

Balik matri ni tak beli apa-apa pun kat adik halaqah...cuma ada cerita yang agak menarik saja yang ingin disampaikan....adik halaqah saya tak kisah tak da hadiah or something...tapi biler dah masuk halaqah cerita mesti ada.....kadang-kadang tu terpaksalah menolak permintaan mereka...sebab tak da cerita yang ingin disampaikan....jadi saya meneruskan dengan hafazan al-quran saja....

ermmm....cuti kali ini mesti mereka ada macam-macam cerita....tak sabar nak dengar nya...

nak cerita pasal sekolah plak.....

periksa dah habis cuma nak tunggu keputusan je...argghh...takutnya...tak tahula saya dapat macam mana kali ini...mintak-mintak dapat yang terbaiklah....."Ya Allah bagilah keputusan yang terbaik untuk aku..."

tentang excellent project.....

Allah memberi saya memegang tanggungjawab sebagai ketua biro prinsip akaun....saya tak tahu nak mengajar mereka....satu perkara ja yang mereka perlu buat...iaitu baca dan ingat...dan satu perkara yang mereka susah nak buat ialah buat kunci kira-kira...ermmm...benda tu sebenarnya nak kena hafal format dan kedudukannya....

tentang ping pong plak....


lepas ni saya kena pi lawan kat sekolah(tak tahula kat mana).....memang setiap tahun saya pergi...agak gementar la juga...sebab sekarang nih dah besar..perasaan malu mesti ada...tak pa buat tak tahu ja....tapi cikgu selalu pesan ...jaga image matri...buat peragai elok-elok........InsyaAllah kami akan buat yang terbaik.....amin

sampai disini jelah saya punya posting kali ini...jumpa lagi pada hari yang lain.....
wassalam....

0 comment:

Translate

Terdapat ralat dalam alat ini
Dikuasakan oleh Blogger.
 
..::Little Mashitah::.. Blog Design by Ipietoon